Airsoft Klub THE WOLFS Seznam forumov



Avtor Sporočilo

<  Airsoft splošno  ~  Splošna pravila

uojstersek
Objavljeno: 04 Sep 2008 18:04 Odgovori s citatom
VODSTVO-blagajnik Pridružen/-a: 02.09. 2008, 17:26 Prispevkov: 291 Kraj: Svetina
Civilisti in živali

Ne ogrožajte živali, ne streljajte nanje, ne preganjajte jih, ne uničujte njihovih prebivališč. Dejstvo je, da imamo mi dovoljenje za uporabo njihovega življenjskega prostora in ne obratno. Civilisti lahko nevede zaidejo na igrišče. V tem primeru, ustavite igro, obrazložite dogajanje in jih vljudno prosite, da naj zapustijo igrišče.

Medicinci in nebojno osebje

Medicinci morajo bit jasno označeni z razvidnim znakom za medicinca, torej ali trak na rokavu ali našitek. Priporočeno je, da je le ta v bojnih barvah, nahaja se lahko kjerkoli na opremi igralca, ki prevzame vlogo medicinca. Nebojno osebje je označeno tako, da nosi ali civilna oblačila, ni oboroženo oz. ima oblačila, ki mu jasno določajo status (jopič z napisom PRESS določa novinarja, bela halja določa civilnega bolničarja in pododbno) Med nebojno osebje se štejejo mrtvi, ki se identificirajo tako, da imajo na cev orožja ali preko glave poveznjeno ali belo nogavico ali belo pokrivalo. Oboroženi civili se ne štejejo med nebojno osebje!

Vozila

Tako kot nebojno osebje morajo biti vozila, ki so nebojna označena da sodijo v skupino vozil, na katere je prepovedano streljati. Prav tako je neobjna vozila prepovedano uporabljati za kritje in premike. Vozila se označi z rotacijsko rumeno lučjo, to velja, za vozila, ki se v času spopada zadržujejo na igrišču.

Posebne funkcije

Posebne funkcije znotraj enot pokrivajo funkcije medicincev, oddelčnih ostrostrelcev ter upravljalcev podpornih orožij. Enota do 6 igralcev ima lahko eno podporno orožje, enega medicinca in enega oddelčnega ostrostrelca. Prej navedene posebne funkcije v enoti so funkcije velikega pomena zato je njihovo število omejeno glede na velikost enote. V kolikor želi enota povečati število igralcev z posebnimi funkcijami, mora ali povečati velikost enote ali pa se odpovedati kaki drugi funkcijiv enoti. Naprimer, enota želi imeti dodatnega medicinca ali mitraljezca, potem se mora recimo odpovedati oddelčnemu ostrostrelcu.

Zadetki

Zadetki veljajo vedno, ko so za zadetek izpolnjeni naslednji pogoji:

- Zadetek v katerikoli del telesa igralca
- Zadetek v katerikoli del opreme igralca
- Zadetek v katerikoli del oborožitve igralca
- Zadetek velja ne glede na to eli je bil igralec zadet z strani lastne ali nasprotnikove ekipe, tu velja pravilo: Friendly fire kills just as effectively as enemy fire! Zadetek ne velja v kolikor gre za odboj od stene, drugega igralca, torej rikošet ni veljaven zadetek. Ko je igralec zadet, jasno pove, zakliče: ZADET ali HIT, dvigne roke nad glavo, z ali braz orožja, na primarno orožje ali na glavo si povezne belo pokrivalo oz. nogavico. Odvisno od scenarija se premakane ali na respawn točko oz. pokliče medicinca. Zadetek ne velja, če gre za zadetek v del opreme , ki ni pripet ali nošen na igralcu, kot recimo nahrbtnik, ki ga igralec odloži predse, kot naslon za puško.

Medicinci in oskrba ranjencev/oživljanje

Medicinci imajo vlogo v enoti, ko lahko z svojo prisotnostjo oživijo oz. ozdravijo ranjenega/ubitega člana ekipe. Pravila za oživljanje so določena v scenariju in medicinec mora biti z njimi detajlno seznanje in skrbi za njihovo pravilno izvajanje. Medtem ko medicinec oživlja, sme uporabiti orožje, da se prebije do ranjenca ali da ga ščiti. Izbod oborožitve je prepuščen medicincu. Ranjeci alči mrtveci, ki so v oskrbi, naj nebi bili ponovne tarče nasprotnika, niso pa zaradi tega statusa izključeni kot tarče. V primeru zadetka med oživljanjem se proces ponovi oz. respawn time resetira. Ranjen ali mrtev medic ne more zdraviti ali oživljati, oživi oz. ozdravi takoj ko preteče rok 60 sekund po zadetku. Zadeti igralec se ne sme po zadetku premikati do medicinca ampak ga lahko pokliče in počaka nanj. Ko medicinec pride do njega, se ga dotakne, prične teči čas za respawn, v tem času se izločeni igralec lahko premika z enoto, vendar ne sme streljati in je lahko legitimna tarča nasprotnika. Mrtveci ne govorijo, ne sporočajo, ne obveščajo, dokler ne oživijo, je vse kar lahko spregovorijo klic medicinca, ko so v fazi oživljanja se lahko pogovarjajo ne smejo pa izdajati podatkov o nasprotniku, to lahko storijo šele, ko so 100% oživljeni!

Nestrelska izločitev nasprotnika

Občasno se zgodi, da med spopadom pride do situacije, ko uporaba strelnega orožja ni primerna, torej ko je varnostna razdalja premajhna za uporabo replika oz. ko situacija ne dopušča uporabe strelnega orožja zaradi razkritja položaja. V tem primeru ima igralec na voljo sledeči opciji:

Izločitev z besedo

Ta opcija je na voljo le ko je varnostna razdalja premajhna, za varno izločitev nasprotnika. Pogoj za uporabo te opcije je nameritev replike v nasprotnika, replika mora biti napolnjena, delujoča in odklenjena. Nasprotniku z nato z razločno pocemo: MRTEV SI! Če želimo na tak način izločiti več nasprotnikov moramo to ponoviti za vsakega nasprotnika posebej.

Silent Kill

Silent Kill opcija se uporabi takrtat, ko bi z uporabo strelnega orožja ogrozili položaj oz. razkritje le tega nasprotniku. Ta opcija se uporabi tako, da se nasprotniku približano izza hrbta in se ga z roko dotaknemo po rami in mu zašepetamo : SILENT KILL Nasprotnik v tem primeru ne sme izdati položaja, ne sme sporočiti da je mrtev oz. izločen, ne sme zapustiti mesta kjer je bil izločen vsaj 5 minut. Po pretečenem času lahko ali oddide na respawn točko, pokliče medica, ne sme pa opisovat situacija ali položaja.

Povzeto od S8

Kopirano iz strani K.A.D.
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
adler
Objavljeno: 15 Sep 2008 11:54 Odgovori s citatom
Član Pridružen/-a: 02.09. 2008, 20:01 Prispevkov: 692 Kraj: Anderburg
En predlog;

Ko je igralec zadet bi bilo fajn če bi si okoli cevi puške zavezal kakšen živo obarvan trak (bela, rdeča, rumena...), da bi na daleč lahko videli da je zadet in se izognili streljanju na "mrtve".

_________________
Real Sword Type 56-1

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
TemnAngel
Objavljeno: 15 Sep 2008 14:25 Odgovori s citatom
VODSTVO-podpredsednik Pridružen/-a: 02.09. 2008, 16:25 Prispevkov: 754 Kraj: Celje
Dobra ideja. Bom naredu te markerje in bojo hitro montažni - za obesit na repliko. Kmal tud skica, če bom normaln cajt iz delavnce.
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Petrej
Objavljeno: 15 Sep 2008 18:42 Odgovori s citatom
Pridružen/-a: 02.09. 2008, 19:07 Prispevkov: 481
Idea Pametna ideja!

_________________
Prvi bodo zadnji in zadnji bodo prvi.
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
adler
Objavljeno: 15 Sep 2008 19:01 Odgovori s citatom
Član Pridružen/-a: 02.09. 2008, 20:01 Prispevkov: 692 Kraj: Anderburg
To je umotvor dizya in mene Smile

_________________
Real Sword Type 56-1

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Petrej
Objavljeno: 15 Sep 2008 19:32 Odgovori s citatom
Pridružen/-a: 02.09. 2008, 19:07 Prispevkov: 481
adler je napisal/a:
To je umotvor dizya in mene Smile


Nisem vedel.

_________________
Prvi bodo zadnji in zadnji bodo prvi.
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
uojstersek
Objavljeno: 19 Sep 2008 21:38 Odgovori s citatom
VODSTVO-blagajnik Pridružen/-a: 02.09. 2008, 17:26 Prispevkov: 291 Kraj: Svetina
Kdaj bodo zdaj ti trakci??
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
TemnAngel
Objavljeno: 20 Sep 2008 07:32 Odgovori s citatom
VODSTVO-podpredsednik Pridružen/-a: 02.09. 2008, 16:25 Prispevkov: 754 Kraj: Celje
Trakci bojo nasledn vikend žal ... gužva pač.
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:  

Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
Objavi novo temo

Pojdi na:  

Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu